Mysig day (y'

Haha jag vet, jag är dålig på att komma på rubriknamn, vi kanske ser inläggen under ? XD
Men iaf, skoldagen gick snabbt, vi hade idrott som började 9.00 , så lite sovmorgon iaf (y' Sen åkte vi buss till skolan, typ 3 meter men iaf. Och vi är ju typ smarta, för vi döpte om hanna i kontaktlistan till bussens nummer, och så ändrade hon en gammal busbiljett, och skickade till oss, så vi gick på gratis (y' Haha vi hade PH idag, Lisa stannade kvar och väntade på mig och julia, och medans julia hade PH så gick jag, F-H och Lisa tillcafeterian,, och köpte kaka :D Haha det typ kom en fjortiskille med värsta fjordinrösten, som typ bllondaaa, och bah; aah, jag ska bara hämta pengar, och så gick han, sen så köpte vi. Och en så komm han tillbaka med typ EN enkrona och såg att kakan var slu, och han vart typ skitledsen och bah; Neej, jag ville ju ha kakan :'''''( haha och precis då så satt F-H och käkade på den XD haha och det var typ några muppade tavlor på väggen, en med ett hus upp och ner, och dom typ vred på huvudet, och kollade, och så skulle jag också kolla, och jag bah; Men, vad ska man kolla på, så står jag där med huvudet mellan benan, och lisa typ dricker vatten precis då, och typ sprutar över hela cafeterian, hahahahaa. Men aaaaanyway, skitlångt inlägg märkte jag nu XD Sen typ drog jag julia och lisa till stan, bytte en tröja osv. Vi skulle typ äta på kina med Tess, Felicia, Evelina och Lina, men vi hade inte råd, och var inte hungriga,, så. Men Lyckad dag iaf med er munkar :D:D
älskar er grymt mkt, / Munk 1, Amanda

glömm inte att kolla in min andra  blogg också ;)

http://bllondiiie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0